Kaartjes bestellen

De Dalai Lama komt naar Nederland. De twee keer dat ik ging, met mijn moeder, was I er ook, samen met T.
Ga jij? vraag ik I op Facebook.
Ja, ik ga reserveren. Kan T niet te pakken krijgen…nu weet ik niet of zij al gereserveerd heeft. Ga jij?
W vindt dit leuk.
Ik denk het wel en doe jij dan het combiticket?
W vindt dit leuk.
Hoe moet je die stoelen nou reserveren???
W vindt dit leuk.
Op die puntjes klikken, eerst eentje en dan nog eentje. Ik heb nu twee stoelen gereserveerd op rij 17, 2e ring, stoel 1 en 2. Als jij nou stoel 3 en 4 doet, tenzij je helemaal vooraan wilt zitten. Ingang West. Vak H.
Ik ga het proberen.
Ik kan nu niks, zit in de wachtmodus, maar ik heb geduld. Of zou je aan de zijkant beter zitten?
Als ik die stoelen aanklik, krijg ik een zwart kaartje met wat voor stoel het is en zo en dan kan ik niets meer, ik kan niet zeggen ok doe die maar. Hoe heb jij dat gedaan? Zijkant is wel fijn denk ik.
Oeps, heb mijn reservering volgens mij weggeslikt. Geklikt.
Maar hoe kreeg je hem überhaupt???
Zal ik stoelen voor jou reserveren?
Ja lukt dat, ik maak meteen geld over.
Ik doe kaarten van 35 euro, is dat goed?, vak GK, mijn initialen, aan de zijkant, zie je het volgens mij goed. Akkoord?
Doen! Combiticket toch? Ochtend en middag?
Yep.
Super. O wat leuk!
Nou zeggen ze dat er mogelijk beperkt zicht is, maar wat zit er dan voor want het lijkt juist vrij zicht.
Misschien staat Erica Terpstra precies voor dat vak hahaha.
Vind ik leuk.
Misschien nog even verder kijken? Bij mij lukt het helemaal niet. Ik kan geen kaarten aanklikken. Heb jij Chrome?
Hahahaha, zal ik het doen of moet ik nog verder zoeken, een vakje naar links. Ja ik heb chrome.
Doe maar iets naar links. Ik weet het al. Je ziet het scherm daar niet goed.
Ok, ik ga iets naar links.
Het mag ook duurder hoor. Wacht nu lukt het mij ook. Voor 60 euro kun je wel beter zitten of vind je dat te duur? Ik krijg nu vak Ae rij 3.
Ticketmasters zijn we.
Super.






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts