Tussen twee huizen

Bovenaan de trap aarzel ik of ik een plank mee zal nemen omdat de plank die vooraan staat en nu aan de beurt is, best groot is en dus zwaar.
*
In de keuken wil ik het raam opmeten om te kijken of die vouwgordijnen van Marktplaats passen, maar ik kan het meetlint nergens vinden, ook niet in de kast waar nu even al het gereedschap ligt.
*
Ik schilder nog één muurtje en begin nog niet aan het plafond omdat ik dat zo bobbelig vind. Misschien moet daar eerst Muurglad op, maar zou dat houden op een plafond?
*
Het resthout van de vloer in ons oude huis ligt hier al lekker te acclimatiseren. Ik leg een hele mooie lange plank bovenop de stapel.
*
Bij iedere deur in huis leg ik een stukje ondervloer en daar bovenop een plank om te kijken welke deuren moeten worden ingekort.

Reacties

Populaire posts