Ik wil je lezen

Sinds een paar weken heb ik een eigen website. Al die tijd heeft er op mijn beginpagina gestaan dat er aan mijn blog gewerkt wordt en als mensen blog in de menubalk aanklikten, lazen ze een berichtje over een schrijfmachine. Wat de grapjurk in mij voor ogen had met dit stukje, geen idee. Mensen vonden mijn website prachtig, maar ja die blog, waar sloeg dat stukje nou op? Onlangs mailde E: ga nou eens beginnen met je blog, ik wil je lezen. En toen wist ik het. Het was de titel voor mijn blog die ontbrak. E. spoorde mij aan om nou eens met die blog te beginnen omdat ze mij wilde lezen. Zo kreeg mijn blog bestaansrecht. Als je schrijft, wil je gelezen worden. Als mensen je willen lezen, schrijf je. E. heeft mij aangezwengeld. Mijn blog tot leven gewekt. Dank je wel, E. En lees ze.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts